Jolien Schurg

214
Video’s:

Over mij

Ik ben Jolien! Ik studeer Psychologie aan de Universiteit Leiden. Ik ga nu het derde jaar van mijn studie in.

Over mijn reis

Vanaf juli tot eind november studeer ik een semester aan Monash University in Melbourne. In dit semester zal ik een aantal verschillende vakken volgen die meetellen voor mijn Bachelor Psychologie van de Universiteit Leiden. In Melbourne woon ik in een kamer op de campus tot 3 december.

Daarna vlieg ik 8 december naar Auckland in Nieuw-Zeeland en heb ik 20 dagen de tijd om door het land te reizen en eindig ik 28 december in Christchurch.

Vanaf Christchurch vlieg ik naar Dubai waar ik nog een week verblijf.

6 januari 2017 kom ik weer aan op Schiphol!

Bezochte landen

Ik heb 23 landen (10%) bezocht:

Australië, België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Hongarije, Italië, Luxemburg, Maleisië, Malta, Nederland, Nieuw-Zeeland, Oostenrijk, Polen, Portugal, Slovenië, Spanje, Tanzania, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Zweden, Zwitserland.